Uždaryti

Prekių pirkimas, pristatymas ir grąžinimas

KAIP PIRKTI

Paspauskite kairiajame viršutiniame kame esančią nuorodą "PRISIJUNGTI". Jei tyrite paskyrą-junkitės su turimais prisijungimo duomenimis. Jei neturite-užsiregistruokite-sukurkite paskyrą. Užpildykite visus laukelius, esančius anketoje. Būtinai pažymėkite varnele "Sutinku su parduotuvės taisyklėmis" Prieš tęsdami, patikrinkite savo el. Pašto adresą ir paspauskite patvirtinimo nuorodą. Jei negavote žinutės į savo el. paštą, paspauskite registracijos sitemoje nuorodą "Spauskite čia, išsiųsime dar kartą". Prisijungę, pradėkite pirkimą, pradėkite rinktis prekes. Paspaudę ant prekės pavadinimo ar nuotraukos, pasirinkę reikiamą prekių kiekį, paspauskite nuorodą " Į krepšelį". Kai pabaigsite rinktis, eikite į pirkinių krepšelį (kairiajame viršutiniame kampe). Užpildykite pristatymo adreso duomenis, spauskite nuorodą apmokėti, pasirinkite pristatymo būdą, pažymėkite varnele "sutinku su parduotuvės taisyklėmis". Paysera nukreips jus į banką-sekite tolimesnes nuorodas. Kai apmokėjimas bus patvirtinas, automatiškai būsite grąžinti į el. parduotuvę. Netrukus gausite el. laišką apie gautą apmokėjimą, užsakymą ir sąskaitą-faktūrą. Už prekes apmokama per Paysera sistemą. Prekės pristatomos  į LT Express ar Omniva paštomatus ir į gavėjo nurodytą adresą.

Iš parduotuvės taisyklių:

Punktas 5.4.

5.4.1.Fizinis asmuo, perkantis prekes su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais), kokybiškas prekes gali keisti ar grąžinti per 14 dienų nuo prekės perdavimo jam dienos nenurodydamas priežasties. Toks fizinis asmuo Pirkėjas turi teisę per šį terminą atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties. Prekių grąžinimas galimas tik  pirkėjo sąskaita, pranešus apie pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimą raštu (elektroniniu laišku-info@geroderliaus.lt, tel.+37068531137-SMS, Viber, WhatsApp ar FB "Gero derliaus" Messenger žinutėmis). Pirkėjas nurodo pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį. Prekės privalo būti grąžintos Pardavėjui nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo pateikimo pardavėjui dienos. Atsisakęs nuotoliniu būdu sudarytos sutarties, fizinis asmuo Pirkėjas turi padengti tiesiogines prekės grąžinimo pardavėjui išlaidas (pašto, kurjerio ar pan.).

5.4.2. Taip pat siuntos grąžinimą apmoka pirkėjas, jei siuntų tarnybos grąžina siuntą pardavėjui dėl šių priežasčių: 1-neteisingai užpildytų užsakymo formos duomenų prekių siuntimui; 2- jei pirkėjas siuntos nepasiima iš paštomato(tame tarpe ir jei siunta buvo įdėta į kitą, netoli esantį  paštomatą, nei pageidavo pirkėjas) ar pašto; 3-jei kurjeriai negali pirkėjui įteikti siuntos, nes negali jam prisiskambinti, o pirkėjas neperskambina.  Suma už prekių siuntos grąžinimą išskaičiuojama iš sumos, kurią pirkėjas apmokėjo už prekes ir jų siuntimą jų užsakymo metu, o jos dydis lygus pirkėjo sumokėtos už prekių siuntima sumai. Sumokėti pinigai grąžinami Pirkėjui per 14 d. tokiu pat būdu, kaip Pirkėjas buvo mokėjęs, jei nesutarta kitaip.